teisipäev, detsember 01, 2015

Nagu testin

Jälle on tekkinud reklaamijad - helistajad.  Mina olen hakkanud nendega nimme  vestlema, soovin teada saada, kui kannatlikud neiud, harvem noormehed mu kõnest arusaamisega on. Vahel katkestavad kohe kõne  ära, piisab kui ütlen "tere". Vahel vestleme seni, kuni ütlen ise viisakalt "ei soovi".... Aga selliseid reklaamkõnesid nagu täna, on sageli  , et poole pealt  pannakse toru ära... Ei "aitäh" ega  "nägemist"...
Päeval helistati mingist ilusalongist, kas ei sooviks tasuta näohooldust kampaania raames. Jõudsime ilusti aja kokkuleppimiseni, kui  katkestati lihtsalt ära. Ütlesin, et ehk järgmine nädal... Nii palju siis näohooldusest! Kuna oli mobiilinumber, siis saatsin nalja pärast sõnumi, et mul häälduspuue ja suhtleme sõnumidega. Vastust pole...
Päris hea test!

Klienditeenindajad ja reklaamijad peaksid ikka arvestama, et mõnel kliendil võib olla  kõnepuudega. Siis on rohkem lootust,  et  neil õnnestubki oma kaup mõnele pähe määrida!

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma olen nüüd küll vist väga taktitundetu, aga ma tõesti olen huvitatud, kuidas Te sõnumi saatmisega(telefoninupud on ju nii pisikesed) hakkama saate, sest nagu ma tean, on teie käed ka kohmakad. Mul, ihuliselt tervelgi inimesel on mõnikord raskusi õigele tähele-numbrile pihtasaamsega.
Aga mis puutub nendesse telefonimüüjatesse, siis ma olen neile otse öelnud, et kui asi on minu jaoks täiesti tasuta ja mingeid hilisemaid ostukohustusi ei kaasne, siis olen nõus. :D
Ja muide! Nende teenuste vahendaja on "Kontaktikeskus", kellele firmad annavad oma toodete reklaamimise(pakkumise). Töötasin ise kunagi Kontaktikeskuses ja päris naljakas, kui sai helistatud üldse mitte sellesse tarbijagruppi kuuluvale inimesele(ka lastele), et teenust pakkuda. Ma üldse ei tea, kust need telefoninumbrid sellele Kontaktikeskusele tekivad, millele nad siis helistavad. Kliendid muide küsisid meie käest ka seda ja ma siis ütlesin, et arvuti ise genereerib neid numbreid, et ju te kusagil olete oma telefoninumbri avaldanud.

tiia ütles ...

Ei ole hullu, väga õigustatud küsimus. Ei teata ju, kuidas saan hakkama. Inimlik uudishimu mulle meeldib! Ma ei tee kätega eriti midagi, jalgadega ikka. Sõnumid toksin parema suure varbaga ja suht kiiresti :) Mul väikene vana nokia, muide. Ka blogi ju kirjutan varvaste abil, võin ka kahe jalaga, kui viitsin ja vaja.

Järjest rohkem tean, et videot on kindlasti vaja mu argipäevast, kuidas toimetan!

Aga töö oli Teil vist vahel lõbus, kuid ka raske , usun. Nagu kõik tööd! Siiski Kontaktkeskus võiks mõelda siis erivajadusega, kõnepuudega klienditele ka.

Anonüümne ütles ...

Vaataksin videot Teie toimetustest suure huviga. :) Eh, ei ütleks, et lõbus oli, sest pidevalt oli vaja helistatavatele selgitada, miks me neile helistame. No ja palju oli selliseid ebaviisakaid ja kärsituid kliente, nagu ma isegi. :D Ega ma seal kaua vastu ei pidanud, sest minu jaoks oli see töö suht mõttetu, kuna ma ise olen ka selliste telefonimüüjate vastu negatiivselt meelestatud.

tiia ütles ...

Siis peab see video viimaks sündima 2016... :) Mul mitu aastat plaanis/unistuses, kuid ma ei ole leidnud proffi tegijad...


Jaajaa, ausalt olen mõelnud, et telefonitööd mina ei teeks iial ka suure raha eest - tundub tõesti mõttetu...

Anonüümne ütles ...

Ma väga loodan, et see video ikka tuleb. Siis saavad uudishimulikud ka aimu, kuidas teie, puuetega inimesed toimetate. Jälgin ühte pimedat noort naist ka ja tema blogib pimedana. Tegi sellest ka video. Toda videopostitust ma praegu ei leia, aga panen siia tema blogilingi. Äkki tunnete huvi.
http://kai-su-karu.blogspot.com.ee/