Eile tellisin Eedeni JYSKist ümariku klaas - diivanilaua ja raamaturiiuli. Need olid mul südamel sügisest saadik... Öeldi, et kuu aja jooksul tuleb kaup, helistavad. Täna helistasid - hea ja tore.
Aga...
Piret oli just mu pool, kui JYSKist helistati. OK, põrutasime järgi. Kassas maksin ära ja... siis
1 - sellel laual, millel oli sild "TELLIMISEL", see oligi viimane laud.
2 - laost öeldi, et nemad ei väljasta müügisaalis olevaid näidiseid ning tavaliselt näidiseid ei müüagi.
3 - rallisime JYSKi kassasse tagasi, kus öeldi südamerahuga, et nemad ei tea midagi, tavaliselt väljastab ostu ladu.
4 - tuli mees-müüja ja tõi poesaalist näidise viimase laua. Küsisime Piretiga, kas lauake kokku ka käib, kuidas viia autosse. Müüja tõstis klaasi pealt ja näitas kruvikohad, et näed keera lahti. Kruvikeerajat ei olnud.
5 - tshekk võeti ka, mis on vaja raamaturiiuli väljaostmiseks. Riiuli ei mahtunud sõiduautosse. Jäi veel JYSKi lattu.
Laud on kodus. Nühkisin klaasipuhastusvahendiga pooltundi, kõik see näidisaja oleku tolm oli laual kõvasti kinni. Nüüd kena klaaslaud!!!
Jälle üks väike unistus teoks saanud :) Sain täpselt sellise laua nagu soovisin juba sügisel.
Piretiga aga oleme vihast rohelised!
Küsimusi tekkis sadu...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar